joi, 4 februarie 2010

Love me..Hate me..Cheat me...Forget love, I'd rather fall in chocolate


Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful.

True love..Fake love..Just love. Love exist?!
Daca ar trebui sa descriem dragostea ce am spune?!..unii ar spune ca nu exista..unii ar spune cuvinte frumoase gen "cel mai frumos sentiment din lume" bla bla..eu pot spune ca nu stiu ce e dragostea..daca ar fi sa ma iau dupa vresurile melodiilor inseamna ca am simtit-o de atatea ori..dar nu e bine nici asa..daca o simti de atatea ori inseamna ca nu mai e special..daca nu mai e special ..se pierde tot ce ar trebui sa fie special...deci ce e dragostea?!! nimic..in final ramane nimic..
Nuu nu vreau sa fiu anti-love..spun doar ca nu am simtit-o..sau nu cred cel putin..si daca am simtit-o cu siguranta a plecat:).
Cred ca cel mai bine e sa traiesti viata..si sa uiti de dragoste..ei bine poate acestea sunt doar niste cuvinte aruncate din sufeltul unui om ranit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu