vineri, 5 februarie 2010

Amintire fara rost..



Daca ar fi sa incep, nu as stii cum..la fel cum nu am reusit sa incep cand am vrut sa ii spun..cand i-am spus de fapt..i-am spus.. A auzit..a acceptat..sau nu! Am calcat un suflet in picioare..respiratia mi se taia..inima imi batea mai tare..renuntam pentru prima data la ceva..la cineva mai exact, persoana care si-ar fi dat si viata pentru mine. Am renuntat pentru ceva ce stiu ca nu o sa dureze..am avut curajul..sau poate se numeste prostie si nu curaj.
Cum iti dai seama cand iei o decizie daca e buna sau nu? De unde stii daca e bine daca nu incerci? Daca e rau trebuie sa regreti sau nu? Decizii...decizii...si iarasi decizii...in fiecare zi e la fel, trebuie sa spui nu la ceva, pentru ca sa poti spune da la altceva!


"Acum, ia-mi te rog ceasul, vreau sa uit ca timpul trece

Ia-mi te rog si glasul, vreau sa nu uit cum se tace

Vreau sa-mi spui ce-mi place, in visul tau ma oglindesc

Nu-mi pasa ce-am uitat, caci n-am uitat sa te iubesc.

Te rugasem ceva sa-mi amintesti …

Oricum nu mai conteaza, iubeste-ma ca in povesti.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu